Hej, czy ktoś może napisać czy chodzi o zaliczkę którą już dawno wpłacałem czy to jest dopłata do pełnej kwoty? Bo jak tak to jeszcze nie dopłacałem a chciałbym nie przegapić czegoś. To jak?
cześć.
z tego co wcześniej pisał Tlx4ku to jeszcze to była ta pierwsza wpłata.Druga część wpłaty będzie robiona gdy buffy będą gotowe-o ile dobrze pamiętam to coś kole lipca był podawany termin.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Wysłany: Pią 8:43, 27 Maj 2011
pil
rozkręcam się
Dołączył: 11 Sty 2011
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
A co z wzorami tego buffa? Znane są już? Jest już w ogóle jakiś projekt? Bez niego chyba nie zaczną produkcji ;>
powtorze pytanie: TLX4KU co z buffami?? dostales juz moze jakas wizualizacje, podano jakis termin realizaji ?? jesli kasa poszla koncem kwietnia to koncem czerwca-poczatkiem lipca powinny byc gotowe w szczegolnosci, ze w tym czasie polski dystrybutor spodziewa sie dostawy i stad zapewne darmowa paczka...
Są symetrycznie poukładane, więc obstawiam, że tak - mi to bardzo pasuje
Post został pochwalony 0 razy
Wysłany: Pią 9:04, 03 Cze 2011
straiker
domownik
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: pruszków
Mi też się podoba.
Prośba tylko o jak najszybsze podanie danych do drugiej wpłaty bo ja np. 15-30 czerwca wybywam daleko poza zasięg internetu a im bliżej 15 lipca tym takich osób jak sadzę będzie więcej dlatego żeby nie czekać strasznie długo na komplet wpłat można by zacząć je zbierać jak najszybciej.
I takie pytanie ponieważ jak nie trudno sie domyślić organizacja takiego zamówienia wymaga niemałego kładu pracy ze strony organizatora, może warto by się zebrać i ustalić ze te dwie chusty, które zamówił nasz organizator rozbijemy kosztami na resztę zamawiających jako takie bardzo skromne podziękowanie za wkład pracy to wyjdzie około 80 zł na jakieś 80 osób czyli po około 1 zł.
Co wy na to?
może warto by się zebrać i ustalić ze te dwie chusty, które zamówił nasz organizator rozbijemy kosztami na resztę zamawiających jako takie bardzo skromne podziękowanie za wkład pracy to wyjdzie około 80 zł na jakieś 80 osób czyli po około 1 zł.
Co wy na to?
Bardzo zacny pomysł - niewielka to dla nas cena, a organizatorowi się należy...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 3 z 7Idź do strony Poprzedni1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Następny