Maciej |
domownik |
|
|
Dołączył: 06 Mar 2006 |
Posty: 1414 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
|
Skąd: Wabrzezno (Kuj.-Pom.) |
|
|
 |
 |
 |
|
Jak na moj gust pakowny diesel, niekoniecznie common rail (bo golf z 2L dieslem na pompowtryskiwaczach tez ma 140KM ), a od kiedy wtrysk jest bezposredni problemow z zapalaniem nie ma.
Co do porownania z gazem, to moze i taniej, ale w dieslu, chocby starym zawsze mamy wyzszy moment obrotowy, a to na sliskiej nawierzchni sie przydaje.
Ponadto dobrze jest miec ASR.
Jesli mam rzucic konkretny model wozka na narty nie przejmujac sie cena, to tuareg z W12 pod maska, albo G-Klasa od AMG , a jesli na powazniej to po prostu pakowny dieselek jak napisalem wyzej
pozdr. |
|