W.G. |
domownik |
|
|
Dołączył: 19 Maj 2008 |
Posty: 1788 |
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 43 razy
|
Skąd: Kraków |
|
|
 |
 |
 |
|
Spytrec, miło i świetnie że korzystacie z galerii. Było by jednak moim zdaniem znacznie milej, gdybyś dał linka, tak by z podpisu pod zdjęciem mógł ktoś mniej kumaty jeszcze skorzystać. Niech może jednak ludki maja szansę sobie przeczytać, pewne wiadomości
[link widoczny dla zalogowanych]
Może to nawet obowiązek jest jeśli korzystasz z cudzych zasobów.
Zdaję sobie sprawy, że najlepszym samochodem terenowym i ciężarowym jest służbowy, jednak jeśli producent coś wypuścił dedykowanie na rynek warto tego się trzymać, zwłaszcza w górach, w zimie i poza trasą.
But stworzony dla ścigania się, więc na pewno na 100 kg nie bardzo. (raczej takich zawodników wielu nie ma, a but ma się sprzedawać)
Ranty małe, podeszwa wibram, podeszwa giętka. Tak że chyba do zjazdu lipa będzie.
Co do pakowania tych butów w wiązanie zjazdowe może warto to przeczytać a może i zastosować. http://www.skitury.fora.pl/sprzet-skiturowy,3/prawdy-serwisowe,6471.html |
|