Polski Klub SkiTurowy

Ogólnopolski, nieformalny klub pasjonatów skialpinizmu, turystyki narciarskiej oraz freeride'u

Forum Polski Klub SkiTurowy Strona Główna -> Sprzęt skiturowy -> Dynafit Połland Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Dynafit Połland
PostWysłany: Śro 20:52, 13 Lut 2013
jarodar
domownik
 
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 945
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 16 razy
Skąd: Sandomierz/Warszawa





Stało się to:
[link widoczny dla zalogowanych]

W sumie to nawet się nie czepiam bo buty generalnie bardzo fajne, błędy się zdarzają (nie myli się kto nic nie robi) ale...
Jak już zareklamowałem to się okazało, że dystrybutor w PL nie naprawi (wystarczy na moje laickie oko wymienić ten język w trzy sekundy), butów na wymianę nie ma(!!!) i sklep ma oddać mi kasę. No bardzo dziękuję, tylko na ch... mi te pieniądze?

No i jak tu kupować w PL skoro się nie da? Na szczęście są inne obszary dystrybucji tego producenta i w tej kwestii deklaruję im dozgonną wdzięczność. Choć używają mowy najeźdźców to buty załatwiają szast prast!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jarodar dnia Nie 23:27, 29 Wrz 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:57, 13 Lut 2013
Petefijalkowski
domownik
 
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Skąd: Szczecin/Poznań





Jarek, podstawowe pytanie - rozumiem Twoje zdenerwowanie, ale tak odnośnie kupowania w Polsce. Gdybyś kupił wysyłkowo w Germanii i to by się stało - to jaka byłaby sytuacja? W sensie przesyłki, wymiany, reklamacje?

Pete


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:00, 13 Lut 2013
nasdak
domownik
 
Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Wrocław, Lubin





Ja ostatnio wymieniałem pasek plastikowy w scarpa F3 i Himalsport chciał wysyłać do Włoch. Na szczęście KoenigSerwis (chwała im) zrobi mi to we Wrocku.

naS


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:00, 13 Lut 2013
jarodar
domownik
 
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 945
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 16 razy
Skąd: Sandomierz/Warszawa





No nie wiem..ale myślę, że znaleźliby parę na wymianę, nie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 7:26, 14 Lut 2013
KubaR
domownik
 
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 1517
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Skąd: Rabka - Zdrój





jarodar napisał:
No nie wiem..ale myślę, że znaleźliby parę na wymianę, nie?


Nie do końca. Przerabiałem proces reklamacji w Telemark-Pyrenees (czyli de facto Salewa Francja). Owszem rozwiązanie się znalazło ale tak bardzo różowo nie było. Gdyby w w Pirenejskim Teleranku nie mieli interesujących mnie butów na stanie to byłbym w dupie (czyt. w ciężkich i o innym rozmiarze stopy Methodach które miałem do testów).
Całość skrótowo opisałem tutaj (wątek o Łonyxaxh).

Kuba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:27, 14 Lut 2013
W.G.
domownik
 
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 1776
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 43 razy
Skąd: Kraków





Kolego nie bardzo rozumiem twoje pretensje, zwracają ci kasę i jeszcze masz pretensje? A jak byś dostał ten język to nie było by czasem w twoim przypadku tak, że chcą dojechać do końca gwarancji? Marka zdaje się jest już globalna system zamówień chyba dla wszystkich podobny.
Otrzymałeś według mnie najlepsze rozwiązanie, poczytaj prawo konsumenta, mogli by ci to zabrać na 14 dni i rozpatrywać roszczenie i tak co usterka do końca gwarancji, skąd wiesz że następny też by nie strzelił?. Najprościej jest narzekać. Czas produktów krajowych minął bezpowrotnie i nie będzie części zamiennych leżących w każdym sklepie. Mnie to też wpienia, ale tak jest.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:30, 14 Lut 2013
mdeja
domownik
 
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Skąd: Stary Sącz Beskid Sądecki





Wniosek jest jeden i to przykry.... Posiadanie jednej pary butów do wszystkiego oznacza ryzyko utraty znacznej części sezonu, bo gwarant "zwróci kasę" co najwyżej. Po grzyba sprzedawałem zjazdowe....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:37, 14 Lut 2013
mercedario
domownik
 
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Wisła





mdeja napisał:
Wniosek jest jeden i to przykry.... Posiadanie jednej pary butów do wszystkiego oznacza ryzyko utraty znacznej części sezonu, bo gwarant "zwróci kasę" co najwyżej. Po grzyba sprzedawałem zjazdowe....


i to też jest powód dlaktórego warto mieć możliwośc wpięcia zjazdowych w wiązania:) ale to z innego tematu:)

a co do gwarancji cóż jest jak jest nie mam takiej wiedzy ale może modelu nie można już dostać w tej chwili np i stąd importer wybrał takie rozwiązanie, Tak czy inaczej jak dla mnie reklamacja rozpatrozna szybko i w porządku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:40, 14 Lut 2013
W.G.
domownik
 
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 1776
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 43 razy
Skąd: Kraków





Jestem w trakcie reklamacji agd kasa wyszła, produkt działał 20 min i jest w naprawie. Ani pralki, ani możliwości zwrotu, będzie naprawiana do skutku, ładny scenariusz, wolisz taki? Już mi słabo jeśli sprzęt jest tak świetny, świetny był w momencie sprzedaży, sprzedawca zapewniał, Very Happy Very Happy Very Happy,


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:15, 14 Lut 2013
nasdak
domownik
 
Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Wrocław, Lubin





jarodar nie możesz po prostu napisac do producenta z prośba o przysłanie połamanej części i w lokalnym serwisie jej zamontować? Nie wiem jak skomplikowane jest wymiana języka, ale może przynajmniej na dokończenie sezonu jest to jakieś rozwiązanie.

naS


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:17, 14 Lut 2013
jarodar
domownik
 
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 945
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 16 razy
Skąd: Sandomierz/Warszawa





W.G. napisał:

Otrzymałeś według mnie najlepsze rozwiązanie, poczytaj prawo konsumenta, mogli by ci to zabrać na 14 dni i rozpatrywać roszczenie i tak co usterka do końca gwarancji, skąd wiesz że następny też by nie strzelił?.


Trwało to dokładnie 16dni...a skończyło się po moim telefonie. To tak informacyjnie. I to nie było najlepsze rozwiązanie tylko najgorsze...to stwierdzam autorytarnie bo dotyczyło ono mnie.
Z marketingowego zaś punktu widzenia - katastrofa:)

Mnie po prostu zdziwiło, że dystrybutor nie ma (nie ma możliwości załatwić) pary butów! W końcu to sezon, but nie taki znowu stary model i chyba popularny dość. Tu niby tacy pomocni, na forum nawet występują ale rzeczywistość jest twarda.

Jeśli germańskie strzelą to dam znać jak pójdzie reklamacja u nich.
Patrząc na stok w sklepie, w którym kupiłem teraz przewiduję, ze poszłaby znacznie bardziej gładko.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:22, 14 Lut 2013
jarodar
domownik
 
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 945
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 16 razy
Skąd: Sandomierz/Warszawa





nasdak napisał:
jarodar nie możesz po prostu napisac do producenta z prośba o przysłanie połamanej części i w lokalnym serwisie jej zamontować? Nie wiem jak skomplikowane jest wymiana języka, ale może przynajmniej na dokończenie sezonu jest to jakieś rozwiązanie.

naS


Nawet nie próbuję, bo wiem że producent odeśle mnie do dystrybutora, którego utworzył własnie m.in. po to, żeby się takimi reklamacjami zajmował.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:55, 14 Lut 2013
mdeja
domownik
 
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Skąd: Stary Sącz Beskid Sądecki





W.G. napisał:

Otrzymałeś według mnie najlepsze rozwiązanie, poczytaj prawo konsumenta, mogli by ci to zabrać na 14 dni i rozpatrywać roszczenie i tak co usterka do końca gwarancji, skąd wiesz że następny też by nie strzelił?. Najprościej jest narzekać. Czas produktów krajowych minął bezpowrotnie i nie będzie części zamiennych leżących w każdym sklepie. Mnie to też wpienia, ale tak jest.

No nie zgodzę się.
Raz - nie każdy rozmiar buta skiturowego jest łatwo dostępny. Czasem trzeba długo szukać czy jeździć, mierzyć itd. Buty skiturowe to nie sprzęt AGD który kupisz w każdym Mediamarkt. Sklepów z szeroką ofertą nie ma za wiele w kraju a do tego nie każdy ma do nich blisko.
Dwa - część z nas musiała do butów doinwestować w odbarczanie, bo stopa czasem jest niewymiarowa do skorupy. To tracimy bo nikt nam bez procesu dodatkowych nakładów na buta nie zwróci.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:02, 14 Lut 2013
W.G.
domownik
 
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 1776
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 43 razy
Skąd: Kraków





To wejdź w rolę sprzedawcy towaru, ma dublować sprzedany towar? by wszelkie reklamacje zabezpieczyć?
Chętnie przeczytam jak u was w firmach w których pracujecie proces reklamacyjny wygląda. Na razie mam przykre doświadczenia w różnych towarach i usługach. Żeby było jasne, nie sprzedaję żadnych wyrobów tej marki Very Happy
A w której dziedzinie życia koszt tuningu sprzętu jest zwracany przez producenta podstawowej wersji wyrobu? Chyba już przesadzasz, może producent i sprzedawca powinien jeszcze koszty przejazdu, poszukiwań, tuningu i przymiarek klienta wciągnąć na swoją listę płac wraz z ubezpieczeniem?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez W.G. dnia Czw 10:14, 14 Lut 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:11, 14 Lut 2013
KubaR
domownik
 
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 1517
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Skąd: Rabka - Zdrój





jarodar napisał:

Mnie po prostu zdziwiło, że dystrybutor nie ma (nie ma możliwości załatwić) pary butów! W końcu to sezon, but nie taki znowu stary model i chyba popularny dość. Tu niby tacy pomocni, na forum nawet występują ale rzeczywistość jest twarda.


Czytałeś ten mój opis?
Ja wtedy próbowałem rozkminić o co biega. W skrócie - buty nie są produkowane ciągle, a raczej każdy typ jest robiony w innym momencie. Z reguły w sezonie firma nie ma w magazynie szpeju (a raczej ma resztki) bo większość jest w sklepach. Dystrybutor krajowy nie ma swoich magazynów, a sklepy zamawiają z centrali. W moim przypadku było tak, że owych ZZero w magazynie (włochy) nie było (styczeń). Szczęśliwie sklep przez który reklamowałem miał w zapasie 3 pary, a ja ich prosiłem o zarezerwowanie jednej bo nawet jak ich mi nie reklamują to ja i tak buty u nich kupię (to był jedyny sklep co miał tą wersję w tym rozmiarze). Gdyby sklep ich nie miał to czekałbym na wymianę do 3 tygodnia marca.

Jak to już Witek napisał - globalizacja co skutkuje sensowniejszym planowaniem produkcji i logistyką magazynową ale bije w nas szaraczków.

Cytat:
Nawet nie próbuję, bo wiem że producent odeśle mnie do dystrybutora, którego utworzył własnie m.in. po to, żeby się takimi reklamacjami zajmował.


A ja bym spróbował.

Kuba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:12, 14 Lut 2013
mdeja
domownik
 
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Skąd: Stary Sącz Beskid Sądecki





Gwarant ma mieć bufor części zamiennych, żeby pierwszym sposobem rozpatrzenia reklamacji było usunięcie usterki poprzez wymianę uszkodzonego elementu na nowy, wolny od wad, o ile taka wymiana nie pociąga za sobą nadmiernych kosztów. Przykładowo języka buta.
Tak jak to zostało dla rękojmi opisane w art.560 KC : "Jeżeli rzecz sprzedana ma wady, kupujący może od umowy odstąpić albo żądać obniżenia ceny. Jednakże kupujący nie może od umowy odstąpić, jeżeli sprzedawca niezwłocznie wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo niezwłocznie wady usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez sprzedawcę lub naprawiana, chyba że wady są nieistotne.
Jak możemy zauważyć wstęp cytowanego artykułu to tak naprawdę zwrot gotówki za uszkodzony towar. Ale jako uprawnienie dla zobowiązanego do usunięcia usterki wprowadzono właśnie zapis o możliwości usunięcia wady poprzez naprawę. Podkreślam - TO JEST UPRAWNIENIE NA KORZYŚĆ ODPOWIADAJĄCEGO ZA NAPRAWĘ - ale także jest ważne dla tych reklamujących którzy chcą naprawy ich butów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:16, 14 Lut 2013
W.G.
domownik
 
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 1776
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 43 razy
Skąd: Kraków





I otrzymujesz na piśmie że naprawa jest nie możliwa i jak kolega napisał zwrot kasy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:18, 14 Lut 2013
mdeja
domownik
 
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Skąd: Stary Sącz Beskid Sądecki





W.G. napisał:
I otrzymujesz na piśmie że naprawa jest nie możliwa i jak kolega napisał zwrot kasy.

Tak, choć wolałbym żeby było inaczej


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:23, 14 Lut 2013
nasdak
domownik
 
Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Wrocław, Lubin





Mój przypadek z przed dosłownie 2 tygodni. Urwałem podczas zjazdu plastikowy pasek w skarpach F3. Napisałem maila do Scarpy (włochy) i himalsportu (dystrybutor PL). Dostałem info od Scarpy, że własnie przygotowują dla dystrybutora paczuszkę i włożą do niej plastikowy pasek dla mnie. Poproszono mnie o rozmiar buta i pasek był u mnie w domu po tygodniu. Poinformowano mnie, że część, którą do mnie wysyłają będzie trochę innej budowy i własnie przez ten fakt himal nie był w stanie tego naprawić. Na szczęście mój lokalny serwis wrocławski wymienił łącznik.

Wcześniej miałem przypadek zgubienia tulejki do raków BD po napisaniu do producenta dostałem bez opłat nową.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez nasdak dnia Czw 10:24, 14 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Re: Dynafit Połland
PostWysłany: Czw 10:24, 14 Lut 2013
Sheep
domownik
 
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Skąd: Warszawa





jarodar napisał:
Stało się to:
[link widoczny dla zalogowanych]

Ten język ot tak sobie się złamał czy but został uderzony/zgnieciony?
Jeśli to pierwsze to ręce opadają... Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:42, 14 Lut 2013
paaulo
domownik
 
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz





But z przed kilku sezonów. Trudno oczekiwać dostępności części, czy też pary w twoim rozmiarze na wymianę. Zwrot kasy świadczy o poważnym podejściu do klienta.

Swego czasu reklamowałem łapawice jednego z polskich producentów. Powód - membrana rozleciała się w kawałki. Długa reklamacja zakończyła się informacją, że łapawice są brudne (używałem ich tylko w śniegu) i reklamacji nie rozpatrzą. To się nazywa podejście do klienta...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:53, 14 Lut 2013
mdeja
domownik
 
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Skąd: Stary Sącz Beskid Sądecki





dobrze że mam buty w technologii overlap - nie ma tego języka aby się połamał. Klamry za to mogą popękać, ale te przynajmniej większość serwisów jakoś powymienia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: Dynafit Połland
PostWysłany: Czw 10:54, 14 Lut 2013
jarodar
domownik
 
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 945
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 16 razy
Skąd: Sandomierz/Warszawa





Sheep napisał:
jarodar napisał:
Stało się to:
[link widoczny dla zalogowanych]

Ten język ot tak sobie się złamał czy but został uderzony/zgnieciony?
Jeśli to pierwsze to ręce opadają... Sad


Pękł podczas zjazdu. Wcześniej przez cały, krótki dosyć okres użytkowania słyszalne było ciche pykanie podczas chodzenie (takie właśnie plastik o plastik), którego nie umiałem zlokalizować - wniosek wada była obecna od samego początku.
Dodam, że buty działały z tym pękniętym językiem - były nieco bardzie miękkie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:23, 14 Lut 2013
jarodar
domownik
 
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 945
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 16 razy
Skąd: Sandomierz/Warszawa





paaulo napisał:
But z przed kilku sezonów.

But z sezonu 11/12.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:17, 14 Lut 2013
jarodar
domownik
 
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 945
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 16 razy
Skąd: Sandomierz/Warszawa





KubaR napisał:

Czytałeś ten mój opis?
Ja wtedy próbowałem rozkminić o co biega. W skrócie - buty nie są produkowane ciągle, a raczej każdy typ jest robiony w innym momencie. Z reguły w sezonie firma nie ma w magazynie szpeju (a raczej ma resztki) bo większość jest w sklepach. Dystrybutor krajowy nie ma swoich magazynów, a sklepy zamawiają z centrali. (...)
Jak to już Witek napisał - globalizacja co skutkuje sensowniejszym planowaniem produkcji i logistyką magazynową ale bije w nas szaraczków.

Kuba


Rozumiem, że dystrybutorzy mają swoje ograniczenia, ale brakuje mi empatii, żeby się litować.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: Dynafit Połland
PostWysłany: Czw 14:20, 14 Lut 2013
kampress
domownik
 
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 2372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Skąd: Rabka-Zdrój





jarodar napisał:
Stało się to:
[link widoczny dla zalogowanych]


Jarek, pierdol ten język... - dobrze że Tobie coś nie strzeliło.

Właśnie, po tym co widać i słychać na około, coraz bardziej tracę zaufanie do współczesnych wyrobów marki D - jak Dupa !

Jeśli reklamacja nie przyniesie skutku..., to sposobem "druciarskim" spróbował bym go zreanimować - (cztery cienkie giętkie nierdzewne blaszki i nitowanko).

pozdr

k.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kampress dnia Czw 14:21, 14 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:50, 14 Lut 2013
kumi
domownik
 
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Skąd: Kraków





mdeja napisał:
Gwarant ma mieć bufor części zamiennych, żeby pierwszym sposobem rozpatrzenia reklamacji było usunięcie usterki poprzez wymianę uszkodzonego elementu na nowy, wolny od wad, o ile taka wymiana nie pociąga za sobą nadmiernych kosztów. Przykładowo języka buta.
Tak jak to zostało dla rękojmi opisane w art.560 KC : "Jeżeli rzecz sprzedana ma wady, kupujący może od umowy odstąpić albo żądać obniżenia ceny. Jednakże kupujący nie może od umowy odstąpić, jeżeli sprzedawca niezwłocznie wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo niezwłocznie wady usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez sprzedawcę lub naprawiana, chyba że wady są nieistotne.
Jak możemy zauważyć wstęp cytowanego artykułu to tak naprawdę zwrot gotówki za uszkodzony towar. Ale jako uprawnienie dla zobowiązanego do usunięcia usterki wprowadzono właśnie zapis o możliwości usunięcia wady poprzez naprawę. Podkreślam - TO JEST UPRAWNIENIE NA KORZYŚĆ ODPOWIADAJĄCEGO ZA NAPRAWĘ - ale także jest ważne dla tych reklamujących którzy chcą naprawy ich butów.


Rękojmię z kc stosuje się obecnie w obrocie obustronnie profesjonalnym. Do sytuacji z którą mamy do czynienia, czyli gdy kupującym jest osoba fizyczna stosuje się ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Pzdr.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:22, 14 Lut 2013
tybero
domownik
 
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Skąd: Brenna





ja bym bral kase i kupil sobie nowe - zawsze to nowsza technologia, a buty z roku na rok sa coraz lepsze pod wzgledem technicznym.

niestety pod wzgledem trwalosci bedzie coraz gorzej, ale to jak w kazdej branzy - produkt celowo nie jest robiony na lata, bo konsument ma kupic nowy co rok czy dwa.

takie czasy.
takie celowe postarzanie produktu w daje nam wszystkom prace w sposob posredni...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:16, 14 Lut 2013
Sheep
domownik
 
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Skąd: Warszawa





Hmm, bylejakość za taką cenę jest nieakceptowalna niezależnie od czasów…
Zresztą w każdych czasach są marki, które mają mniej wtop oraz takie, co mają ich więcej i od tych ostatnich najlepiej się po prostu trzymać z dala Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:41, 14 Lut 2013
mdeja
domownik
 
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Skąd: Stary Sącz Beskid Sądecki





[quote="kumi"]
mdeja napisał:
Gwarant ma mieć bufor części zamiennych, żeby pierwszym sposobem rozpatrzenia reklamacji było usunięcie usterki poprzez wymianę uszkodzonego elementu na nowy, wolny od wad, o ile taka wymiana nie pociąga za sobą nadmiernych kosztów. Przykładowo języka buta.


Rękojmię z kc stosuje się obecnie w obrocie obustronnie profesjonalnym. Do sytuacji z którą mamy do czynienia, czyli gdy kupującym jest osoba fizyczna stosuje się ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Pzdr.

Ja wiem, ale odnosiłem się do gwarancji jakości. Karty gwarancyjne dość często w tym zakresie mają podobne zapisy. A ustawa o sprzedaży konsumenckiej w ogóle stawia na niekonczaca się naprawę. Pisałem wniosek de lege referenda Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dynafit Połland
Forum Polski Klub SkiTurowy Strona Główna -> Sprzęt skiturowy
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin