poloneez |
domownik |
|
|
Dołączył: 01 Lut 2013 |
Posty: 531 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
|
Skąd: Krk/ Bourg-Saint-Maurice |
|
|
|
|
|
|
shadowofacloud napisał: | W komentarzach piszą, że ma być przejściówka (adapter, in inglisz), którą podczepia się pod przednią część raka, i która obejmuje przód buta... Trudno powiedzieć ile w tym prawdy, na mój gust rozwiązanie mocno średnie - dodatkowy element szpeju, z który można uszkodzić, zgubić etc.
Klamra od środka też by mnie niepokoiła. Natomiast design na duży plus, minimalizm rządzi.
Aha, i wygląda na to, że dolna klamra będzie połączona z górną linką poprowadzoną wewnątrz buta, tak żeby zaciskać obydwie górną... Rozwiązanie trudne do naprawienia w warunkach polowych i IMO przeinżynierowane. |
No właśnie a tam nawet nie widać czego ta przejściówka miałaby się trzymać. Z chowaniem elementów ruchomych wewnątrz buta też słaby pomysł. Bardzo łatwo może załapać wilgoci od śniegu lub potu i w pewnym momencie zamarznąć. Nie wspomnę już o awariach tak jak pisałeś powyżej. W zeszłym sezonie Scarpa mocno przejechała się na "chowanych" rozwiązaniach blokady w F1 Evo i Alien 2.0. Design nowych TLT naprawdę piękny ( mam lekkiego bzika na punkcie designu wszelakiego więc proszę mi wybaczyć ) ale czy będzie szedł w parze z funkcjonalnością. Przez wszystkie buty które przeszedłem (w każdym coś się psuło) najlepiej i jak na razie bez jakichkolwiek usterek sprawuje mi się obecnie używany pierwszy model BD Prime. Może i przyciężkawy, może i przytoporny ale niezniszczalny jak powiadają rosjanie "gniotsa niełamiotsa" |
|