Hej,
Mam problem z prawie 2 letnimi nartami , jeszcze na gwarancji
A mianowicie odkleja się laminat na tyle narty ok 10 cm
[link widoczny dla zalogowanych]
Majesty mówi aby reklamować , co tez bym zrobił ale patrząc na warunki szkoda tracić czas na rozpatrzenie reklamacji.
Pytanie , warto reklamowac i liczyć na wymianę narty ? czy większa szansa że zostanie to sklejone co równiez mogę sam zrobić
Post został pochwalony 0 razy
Wysłany: Wto 9:55, 12 Gru 2017
szumasta
rozkręcam się
Dołączył: 03 Sty 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Wyślij dokładne zdjęcia i zadaj chłopakom z Majesty to samo pytanie! Jak Ci odpiszą, że podkleją to sam sobie to zrobisz, a jak będą chcieli dawać nowe deski to szkoda by było nie skorzystać
Chłopaki sami są narciarzami to zrozumieją, że jak warun jest to i ciśnienie na jazdę jest!
Zrobilem dokładnie tak jak mówisz , ale odpisali mi że nie są na razie w stanie nic powiedzić póki nie zobaczą nart
Więc nie wiem czy gra warta jest świeczki
ja bym je zezłomował, może na płot dać? wiadomo ze karbony nie jeżdżą
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez semow dnia Wto 10:04, 12 Gru 2017, w całości zmieniany 1 raz
Wysłany: Pią 8:06, 05 Sty 2018
szumasta
rozkręcam się
Dołączył: 03 Sty 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
hej i jaki finał z tymi werewolfami? Kleiłeś to czy odsyłałeś? Zastanawiam się nad kupnem używek, ale właśnie gość mi napisał, że z przodu laminat się lekko rozwarstwił - to standard w tych nartach czy co?
odesłałem , reklamacja odrzucona "nie stwierdzono wady materiałowej, czy technologicznej. Rozwarstwienie powstało na skutek uszkodzenia mechanicznego." Podobno problem przez nich znany, ale co zrobisz jak nic nie zrobisz . Koniec końców skleiłem sam.
odesłałem , reklamacja odrzucona "nie stwierdzono wady materiałowej, czy technologicznej. Rozwarstwienie powstało na skutek uszkodzenia mechanicznego." Podobno problem przez nich znany, ale co zrobisz jak nic nie zrobisz . Koniec końców skleiłem sam.
to znaczy, że słaby klej to wina klienta?
ale bullshit!
Post został pochwalony 0 razy
Wysłany: Wto 8:25, 09 Sty 2018
szumasta
rozkręcam się
Dołączył: 03 Sty 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
W sumie uważam, że to trochę słabe podejście z ich strony. Rozumiem, że nie wymienili na nowe bo to spore koszta, ale nawet jeśli nie uznali gwarancji to jako gest dobrej woli mogli to chociaż we własnym zakresie skleić lub zaproponować jakąś płatną naprawę pozagwarancyjną. Kwestie rozpatrywania takich spraw sporo świadczą o producencie...
No cóż, jeżeli taki problem pojawia się w nie jednej parze nart a producent stwierdza że to nie jest problem materiałowy ani technologiczny to chyba coś jest nie tak...
tyle dobrze, że drewniane trzymają się przyzwoicie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1