phoenix |
nowy na forum |
|
|
Dołączył: 12 Lut 2017 |
Posty: 2 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Skąd: Krk |
|
|
|
|
|
|
Również porównywalne do płytowych Tour F12 =~1100g jeśli weźmiemy pod uwagę tą samą klasę DIN, ale jednak nie podnosisz za każdym razem dodatkowych 300 g na nodze, a wisi Ci w plecaku, więc jest to już inny rodzaj obciążenia i odciążasz nogi, a to jest bardzo istotne w tym sporcie, jeśli chodzi o wydajność podchodzenia.
Zwolennicy mani lekkości zawsze będą, ważne, żeby być świadomym za czym to "odchudzanie" i związana z tym konstrukcja wiązania stoi.
Trzeba przyjrzeć się konstrukcji bo Shifty jednak lżejsze i bez zbędnego odpinania.
Z mojej perspektywy mogę powiedzieć, że koleżance zepsuła się przednia część Shift'ów i musiała wymienić, jednak nie wiadomo kiedy tak się stało, prawdopodbną opcją jest wjechanie w nią gościa na stoku podczas hamowania, który mógł bardzo precyzyjnie uderzyć krawędzią przód wiązania, jednak to tylko domysły bo innych ciężkich przypadków potraktowania tego wiązania nie było.
Także, jeśli ktoś używa to proszę o opinię po przynajmiej sezonie jazdy, napisać w jakim stylu się jeździ, gdzie, waga i czy były jakieś niespodziwane sytuacje/momenty zachowania się wiązania podczas użytkowania.
I myślę, że oczywiście nikogo nie interesują opinie sprzedawców i dystrybutorów zwłaszcza nie podających tej informacji wraz z opinią, proszę zachować swoje opinie dla klientów w swoich sklepach. |
|