marcin-wawa |
domownik |
|
|
Dołączył: 12 Gru 2007 |
Posty: 858 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
|
Skąd: Warszawa |
|
|
|
|
|
|
techset napisał: | Ok dzięki za info, myślę, że to powinno wystarczyć Faktycznie Acrobat oszukuje, gdybyś mi nie powiedział to pewnie bym bluźnił na te szablony bo już miałem wydrukowane, pozdrawiam. |
N szablonach z Wildsnow.com jest kwadracik skalowy, który po wydrukowaniu powinien mieć dokładnie cal na cal czyli 2.54 cm na 2.54 cm. Trik leży w tym, żeby otworzyć pdfa w markowym Akrobacie, czy Readerze czy pełnej wersji, i drukować wyłączywszy skalowanie, w rozmiarze 1:1, a jak wypluje błąd, że coś wychodzi poza marginesy to zignorować.
Rozstaw śrub na szablonie będzie pasował pod wszystkie "standardowe" wiązania JSW, czyli TLT (te, które masz), Speedy (ich nowsza iteracja), Tri-Step, Comfort i Verticale, przy czym nie liczą się do tego ani Comforty ani Verticale w tzw. wersji renatalowej. AFAIK nie będą pasować TLT Race, bo piętka albo ma inny rozstaw śrub, albo trzy śruby (te nowsze chyba).
Dla TLT czy Sppedów 4mm to zalecany odstęp, fabrycznie nowe mają taki fikuśny szablonik do adjustowania. jak będziesz montował to zerknij na śklunkę (plastikowy naparstek na końcu śruby bezpiecznika bocznego). Ta część się najczęściej wyrabia, i być może trzeba ją będzie wymienić bo to sędziwe wiązanie jest.
A swoją drogą, czy masz komplet sprężyn wypięcia pionowego? Bo w tym modelu wiązania opór bezpiecznika pionowego regulowany był poprzez zakładanie sprężynujących bolców o różnej sprężystości, i.e. sztywniejsze do wyższego "DIN". Ze złą sprężyną możesz mieć albo za dużo przedwczesnych "wyrzutek" albo mogą się nie wypiąć kiedy trza. Jak nie masz, to powinieneś poszperać po internacie. Bywają na sprzedaż.
A tak poza tym, gratuluję zakupu. Piękne kolorki |
|