W.G. |
domownik |
|
|
Dołączył: 19 Maj 2008 |
Posty: 1785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 43 razy
|
Skąd: Kraków |
|
|
|
|
|
|
skl napisał: | Typowe polskie buraczane podejscie do sprawy ,rozwaliłem,złamałem itp ale mam kompleksy ,czym będę sie lansować ,zapomiałeś JARO że nartę złąmałeś nie zawsze z własnej winy ,tak nieraz bywa ,chcesz napisać do producenta ze wada fabryczna -potwierdzisz ze Polacy to buraki i oszuści-kup mercedesa i go rozwal na drzewie,nastepnie przywież do salonu że towar niezgodny ,z wadą fabryczną-żenada polska katolicka postawa ,
Mischa-typowy polskio Oszust -i w dodatku kłamliwy ,żadać to mozesz reklamacji u rodziców że spłodzili takiego kombinatora ,wada,fabryczna? -w wyniku wady technologicznej? w narcie złamanej o ktorej pisze JARO -żenada w kazdym calu -całe te twoje propozycję dzieciaku są nieetyczne i niemoralne ....godne potepienia ..., wada technologiczna-jak to włoch zobaczy to poraz kolejny stwierdzi ze polacy to oszusci CYTUJĘ" Zatem najlepiej uderzaj do sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową, a do producenta z tytułu gwarancji"..
czytajac te twoje bzdety wole sam osobiscie,przesłac całosc zawartosci tej dyskusji do Włoch zeby wiedzieli z kim maja do czynienia,NIKT NIE UWZGLĘDNIA GWARANCJI POWSTAŁEJ W TAKICH OKOLICZNOŚCIACH -PECH UZYTKOWNIKA...
MaciekZ,Paul wykazali postawę godną człowieka |
Jesteś dumny z tego tekstu? Zdaje się ze najbardziej Polskość i katolicyzm uwiera tych którzy w pierwszym, maksymalnie drugim pokoleniu tego zaznali z przyczyn historycznie udowodnionych, czyli koniunktury.
Wracając do tematu, jest tu na forum, lub było kilka osób którym dzięki mojej osobistej znajomości tematu wielcy producenci musieli zadośćuczynić za swoje "kosmiczne technologie", więc jako chyba jednak mało wiedzący zachowuj się przyzwoicie zwłaszcza że jeszcze nic dla nas nie zrobiłeś a już obrażasz i ferment siejesz. |
|