Nie powinno to tak wyglądać. To może być objaw jakiejś wady produkcyjnej, a co najmniej złego łączenia nart w pary.
Czy i jak to wpłynie na jazdę - nie wiadomo. Może być niezauważalne, może być łatwiej skręcać w jedną stronę. To zależy jak narty zachowują się pod obciążeniem.
Czy to akceptowalna różnica? Czy będzie to mieć wpływ na jazdę?
Może spróbować eksperymentalnie - połóż na każdej narcie w miejscu buta taki obciążnik, żeby docisnąć ślizg do podłogi. Jeśli różnica wagi obciążenia pomiędzy nartami jest niewielka(cokolwiek by to znaczyło...), to nie powinno mieć znaczenia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1