Na stronie [link widoczny dla zalogowanych] pokazały się oficjalne informacje na temat wiązań Eagle - fajny patent do blokowania pięty (chyba ma wymienne elementy, więc jak się coś wytrze to powinno się dać wymienić ) i prostszy (niż w Naxo) sposób na zmianę osi obrotu przy podchodzeniu (fajna animacja) - tylko czy się to sprawdzi
O butkach już było 1000 ojro a system zapięcia jedną klamrą Scarpa w F1 stosuje od lat.
Co do Diamirów to:
1. Tą ruchomą oś obrotu jedni już próbowali wylansować skutek jest taki ,że Rotefella ich kupiła i uwolniła ludzkość od tego badziewia.
Wg mnie jest o kant d... rozbić ponieważ to dodatkowy mechanizm a co za tym idzie potencjalne miejsce usterki.
2. Druga rzecz to działa trąc więc obawiam się luzów.
3. Ten ruch to skrócenie kroku w momencie gdy na stałej osi puszczając but nartę jeszcze pchamy tu narta stoi a sunie wiązanie.( skoro liczymy gramy x ilość kroków i wychodzą tony to tu też ślepe ruchy x ilośc kroków x ilośc kg działa na minus)
4. O co chodzi z tym wymiennym tyłem bo wygląda tak samo i wcześniej też można było kupić części i wymienić.
5. Pływający tył skopiowany z Freeride+ więc też nie nowość.
Nie krytykuje wątku tylko formę podania potrawy przez producentów.
Post został pochwalony 0 razy
Wysłany: Wto 21:51, 27 Paź 2009
AM
domownik
Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Lubliniec
[link widoczny dla zalogowanych]
już dostępne w kraju
4. O co chodzi z tym wymiennym tyłem bo wygląda tak samo i wcześniej też można było kupić części i wymienić.
Może właśnie o ten pływający tył?
Ten czerwony element.
Ja mam titanale3 i chyba trochę nie jestem na bieżąco z nowościami
Co do ruchomej osi - też mam pewne wątpliwości - mi przód wiązania zostawia ślady na narcie - chyba by się tam jakaś podkładka przydała
Jak już ktoś przetestuje to dajcie znać jak działa
Ten czerwony element służący do blokowania tyłu w czasie zjadu jest ruchomy (czyt. pływający) ma to zapobiegać ewentualnemu uwolnieniu szyny z zapięcia przy bardzo mocnym ugięciu.
Wprowadzony na początku w Freeride plus choć nie wiem na ile potrzebny bo jak ktoś już instaluje takie wiązanie to narta raczej mało giętką jest.
Tak to się rejsówki wyginają a nie normalne narty.
Ten czerwony element służący do blokowania tyłu w czasie zjadu jest ruchomy (czyt. pływający) ma to zapobiegać ewentualnemu uwolnieniu szyny z zapięcia przy bardzo mocnym ugięciu.
Ale chyba nie tylko dlatego - brat ma stare FR i trochę mu się ta blokada wytarła i powstał mały luz
Inna sprawa, że właściwie w nich nie chodzi, tylko jeździ po stoku (narty kupił okazyjnie z wypożyczalni w CH, a wiązania takie były przez przypadek )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1