Witam serdecznie,
bardzo proszę o opinie na temat wiązań PLUM np Guide czy Plum J'Envoie Du Gros może ktoś używa a jeśli nie to co myślicie .
[link widoczny dla zalogowanych]
Z góry dziękuję za sensowne odpowiedzi
Pozdrawiam
Konrad
Do ryzyk zmaterializowanych naleza pekajace przednie szczeki w okolicach kla (sa zdjecia w necie) oraz lamiace sie piny tylne. To drugie to konsekwencja luzu, ktory powstaje w wyniku nidokrecenia srub gornej plytki pietki, mozna latwo zaradzic podladajac kawalek tasmy izolacyjnej w newralgicznym miejscu - dziala jak podkladka sprezynujaca. Przejezdzilem na guide s zeszly sezon w kazdych warunkach no i dzialaja jak trzeba. Ostatnio dodali do oferty 'kolek', ktory wydatnie zmniejsza obciazenie pinow. Cena jest jednak zaporowa, a i samemu mozna taki patent zrobic.
jest troche tych wiązan gdyż przez jakiś czas plum robił je dla hagana pod jego nazwą a teraz jest też look by plum (w koncernie rossiniol dynastar)
było coś o pekających przodach i tylnych pinach i luzach z tyłu.
a takze obciążeniu na tylne piny.
ja w prawie w każdych dynafitach które używałem zauważyłem powstawanie owych luzów z tyłu ale nie słyszałem o pekaniu.
spotkałem sie natomista ze pekają przody rejsowe mocno odlekczone ( zmniejszona ilość materiału)
spotkał sie ktoś w jakichkolwiek wiązaniach z pekniętymi tyłami?
czy przody plum guide czy inne lekkie ale nie race np atk pekają
przód plum guide 115 gr gdy speed czy radical ok 150 gr
atk ma inny patent na tyły i przody np RT RACE TOUR – 175 GR też lekkie jak z tą marką stosował ktoś te wiązania
RAIDER 12 – 330 GR atk jak na docelowe zastosowanie też lekkie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gorolaz37 dnia Nie 12:53, 29 Lis 2015, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1