Polski Klub SkiTurowy

Ogólnopolski, nieformalny klub pasjonatów skialpinizmu, turystyki narciarskiej oraz freeride'u

Forum Polski Klub SkiTurowy Strona Główna -> Sprzęt skiturowy -> Scarpa F1 - naprawa, tuning
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Scarpa F1 - naprawa, tuning
PostWysłany: Czw 1:35, 15 Kwi 2010
tybero
domownik
 
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Skąd: Brenna





Mam problem z drutem zamykającym cholewkę - przetarła sie jego osłona i zaczyna niszczyć klamrę.
Widziałem rozwiązania z repem zamiast drutu(który kosztuje 10 ojro sztuka).
Ktos mi rzucił hasło ze rep musi być z kevlarem badz dyneemą, ale problem w tym, że jeszcze na taki sklep nie trafiłem co by mieli.
Czy ktoś próbował z normalnym repem? Jaka średnica sie nadaje?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:50, 15 Kwi 2010
pokor
administrator
 
Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 2600
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Skąd: Sudety





Widziałem ludziska mieli 4-5mm, na same zawody lepsze bo się płynniej zamyka natomiast wpłynie to znacząco na zmianę sztywności buta.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:26, 15 Kwi 2010
tybero
domownik
 
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Skąd: Brenna





aha, no to nie za dobrze.
slabiej jezdzac, musze sie nad tym zastanowic...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:13, 15 Kwi 2010
Jano
domownik
 
Dołączył: 19 Lis 2007
Posty: 558
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Skąd: Głuszyca





W Castoramie kupisz linki stalowe powlekane. Nie wiem tylko jakiej wartości użytkowej wobec buta narciarskiego są te powłoki. Dodatkowo możesz mieć problem z zamocowaniem linki.

PZDR

Jano


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:17, 15 Kwi 2010
pokor
administrator
 
Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 2600
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Skąd: Sudety





"Castorama style" się nie nada bo są powleczone gumą, która będzie dość mocno tarła w przelotkach co odbije się na jakości i czasie zapinania.
Oryginalnie linki są oblane plastikiem, który nie stawia oporu przy tarciu ale taż z czasem pęka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:12, 15 Kwi 2010
ttgunia
rozmowny
 
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Rabka-Zdrój /// Kraków





Skontaktuj się z Adasiem Gomolą

[link widoczny dla zalogowanych]

Co jak co ale on to kilka F1 miał w ręce...[i na nogach]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:38, 15 Kwi 2010
kampress
domownik
 
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 2372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Skąd: Rabka-Zdrój





się zgadza Tomek dobrze mówi - spotkałem się ostatnio na rochaczach z Adasiem Gomolą i od razu wkręciliśmy się w temat min. F1... - no ale to com wziął do ręki to był prawdziwy szok - czyli nowe ski traby rejsowe + scia mechanica - powala na kolana - to moje śladówki więcej ważą...Wink - ale nieco narzekał na walory zjazdowe...Wink - wiadomo.

pozdr

k.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kampress dnia Czw 18:38, 15 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:36, 16 Kwi 2010
tybero
domownik
 
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Skąd: Brenna





dzieki za podpowiedzi, tak tez zrobie.

jeszcze tylko jedna rzecz mnie ciekawi.
od jakigos czasu zmienily sie przepisy, ze nie mozna startowac w przerabianych butach, ale jak widac nie bardzo to w polsce dziala.
cos ktos wie wiecej na ten temat?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:50, 16 Kwi 2010
W.G.
domownik
 
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 1776
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 43 razy
Skąd: Kraków





Jeśli chodzi o linkę to koszulka termokurczliwa robi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:11, 16 Kwi 2010
tybero
domownik
 
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Skąd: Brenna





W.G. napisał:
Jeśli chodzi o linkę to koszulka termokurczliwa robi.


tez przez chwile o tym pomyslalem, ale balem sie o zywotnosc tego rozwiazania. jednak skoro sprawdzone to tez tak zrobie.
wystarczy na kolejne tygodnie, az do urwania "kuleczki" zapewne, a wtedy bede myslal co dalej.
dzieki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tybero dnia Pią 16:13, 16 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:26, 16 Kwi 2010
W.G.
domownik
 
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 1776
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 43 razy
Skąd: Kraków





tybero napisał:
W.G. napisał:
Jeśli chodzi o linkę to koszulka termokurczliwa robi.


tez przez chwile o tym pomyslalem, ale balem sie o zywotnosc tego rozwiazania.
.


Klamra tył miewa taką plastikową rurkę prowadzącą linkę by właśnie nie gryzło bezpośrednio alu i nie łamało linki masz takie? jeśli nie to kilka warstw koszulek w to miejsce należy zapodać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:51, 16 Kwi 2010
tybero
domownik
 
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Skąd: Brenna





tak, jeszcze ta prowadnica tam jest, ale pewnie z czasem tez sie zuzyje.
w sumie zywotnosc tego systemu nie powala - kilkadziasiat dni na sniegu i koniec...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Scarpa F1 - naprawa, tuning
Forum Polski Klub SkiTurowy Strona Główna -> Sprzęt skiturowy
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin