pst |
domownik |
|
|
Dołączył: 02 Paź 2006 |
Posty: 362 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
|
Skąd: Kraków |
|
|
 |
 |
 |
|
"W.G. napisał: | Blokada szyny ciekawa, jeśli o wytrzymałość idzie.
Ciekawe jak z zalodzeniem owej będzie. | Też się zastanawiam - w przypadku zalodzenia, otwieranie blokady wygląda na skuteczny sposób złamania końcówki kija, jeśli delikatny. Ale zawsze to jakaś przewaga marketingowa nad Markerem.
KubaR napisał: | Na filmiku ze strony, w okolicach 2:30 fajny patent jak chodzi o podeszwę buta - adapatacja zarówno do butów turowych jak i zjazdowych. | Pomysł ciekawy, ale przy obniżaniu płytka idzie też w przód - jeśli się do tego zapnie dobrze "wyjedzone" na przodach buty z wibramem, to przy odrobinie pecha podeszwa może haczyć o szynę dalej z tyłu i cała idea płytki poślizgowej idzie się paść. Jeśli dobrze kojarzę (bo w ręku nie miałem), w Duke'ach jest podobnie, ale kierunek "rampy" przeciwny, chyba korzystniejszy.
pozdr,
Piotr |
|