Maciej |
domownik |
|
|
Dołączył: 06 Mar 2006 |
Posty: 1414 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
|
Skąd: Wabrzezno (Kuj.-Pom.) |
|
|
|
|
|
|
KubaR napisał: |
Tylko po kiego? Zjazdowych wiązań to nie zastąpi... |
dla mnie odpowiedz na to pytanie jest prosta: dla komfortu psychicznego ciezszych uzytkownikow. Nie trzeba bawic sie w wielki FR, zeby potrzebowac czasem mocniej dokrecic, a jak sie wazy powiedzmy 90, czy wiecej kg (tacy tez sa), to nie jest to bardziej abstrakcyjny pomysl, niz jazda w trudniejszym terenie z wiazaniem wyskalowanym do 8 (szczegolnie przy silowej/slabej technicznie jezdzie).
nie zawsze i nie wszystkim chodzi o dyskusje w stylu SOaD "my cock is much bigger, than Yours".
a wracajac do malkontenctwa, ze "klony TLT" to wymyslanie kola od nowa i noszenie drwa do lasu, to konkurencja i swieze spojrzenie na produkt zawsze maja pozytywne skutki dla konsumentow.
koncze wywody i wracam do szukania sobie jakichs starych tlt. |
|