Scarpa ma w nowych modelach butów system blokady sprowadzony do prostej dźwigni z zapadką, która zazębia się z metalowym trzpieniem na "kostce" buta. Wszystko to na zewnątrz. W tym tym wypadku akurat proste rozwiązanie nie okazuje się najlepsze: niewielkie oblodzenie sprawia że zapadka albo w ogóle nie zaskakuje na trzpień, albo - po próbach skucia lodu - zaskakuje nie do końca i puszcza w czasie jazdy!
Pytanie: polecicie jakiś czarodziejski smar który spowoduje że lód będzie odchodził z metalowej części łatwo i w całości? Czy po prostu 4WD, no i zapalniczka zawsze w odwodzie?
Noszę ze sobą scyzoryk do czyszczenia wiązań i tych blokad z lodu. Do tego trochę newtona i działa. Zapadka zaladza się, ale nie zdarzyło mi się żeby po czyszczeniu blokada wyskakiwała.
Dotyczy nowych F1
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez semow dnia Sob 20:51, 15 Gru 2018, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1